رامینا در عالم تنهایی....

رامینا در عالم تنهایی....

رامینا
رامینا

گاهی اوقات ادم یه چیزایی رو میبینه و میشنوه و تجربه میکنه که نمیدونه باید به کی بگه و چیکارشون کنه!!اخه پیدا کردن کسی که بخاد به حرف ها و چرت و پرتات گوش کنه خیلییییییی سخته!من متولد اذر ماه سال 1376 هستم و یه دختر شاد وشنگول و احساساتی و لجباز و مغرور و شوخ و دیونه هستم و روابط اجتماعیم خیلییی خوبه!من این وبلاگ ساختم تا بتونم حرف هایی رو که تو دلم هست و نمیتونم به کسی بگم اینجا بنویسم!بلکه یکییییییییییی پیدا شد این چرت و پرتا رو بخونه!


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رامینا در عالم تنهایی.... و آدرس ramina20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

اسمان ابی....

welcome

من وخودم دوتایی....

طرفداران ادام لمبرت

ملیسا و عشقش ادام لمبرت!

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

ع.ج

یه خاهش...............

امتحان میان ترم............

یه اپ کوچولو از ادامی..............

تابستون.............

زبانم شد درس اخه؟؟؟

ضد حاااااااااااااااااال!!!!!

آرشيو مطالب

تير 1390

نويسندگان

رامینا

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 21641
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

یه اپ کوچولو از ادامی..............

سلام سلام من بازم اومدم.ادام لمبرت یکی از خاننده های مورد علاقه ی منه و خیلیییییییییییییییی باحاله.یعنی من یکی که رسما میمیرم براش.تصمیم گرفتم از این به بعد اگه چیز جالبی ازش دیدم بزارم تو وبم تا شما هم بهره ببرین(بهره ببرین!؟)خب دیگه بریم سراغ اپمون...................

اگه عکسهای آدام رو در Glam Nation Tour دیده باشین متوجه می شین که یک حرف "A" بزرگ قرمز رنگ روی کلاهی که سرشه و همچنین پشت جلیقه اش وجود داره!

 

 

 

 

ولی معنی این علامت چیه؟

 امروز مطلب جالبی توی یکی از وبلاگ های مربوط به آدام خوندم که واستون می ذارمش:

 من از همه ی حرفاشم خوشم نیومدا.......

 A یعنی Adam!

 شب کنسرت در پنسیلوانیا آدام لباس ریش ریش بنفش پوشیده بود با پاهای برهنه، انفجار نورها، صداها، حلقه ی آتش! Oh My God!!!

پشت جلیقه ی آدام، روی لباس رقصنده ها و درامر حرف A به چشم می خوره! منظور آدام از این حرف A قرمز چیه؟

 این نشان با داستان Scarlet Letter ارتباط داره. برای اونهایی که داستان رو نخوندن می گم:

Hester Prynne زن جوانیه که شوهرش اون رو به بوستون می فرسته. زن سالها منتظر می مونه تا شوهرش بیاد، ولی وقتی خبری ازش نمی شه اونم می ره با یه مرد دیگه. مردم شهر ماجرا رو می فهمن و او رو زندانی می کنند. وقتی که آزادش می کنن مجبورش می کنن که لباسی رو که روش یه حرف A قرمز رنگ به معنی Adultery (زنا) حک شده بود بپوشه که همه بفهمن گناهکاره. او لباس رو نمی پوشه و سالها در حاشیه ی شهر به تنهایی زندگی می کنه. تا اینکه یه روز تصمیم می گیره بپذیره و لباس رو بپوشه، اون هم با افتخار. او حرف روی لباس رو با نخ طلایی رنگ تزئین می کنه و حتا وقتی که بخشیده می شه و بهش اجازه می دن که اون لباس رو از تنش در بیاره این کار رو نمی کنه. معنی این علامت به مرور زمان عوض می شه و مردم شهر به هستر با احترام برخورد می کنند و معنی اون حرف به Able (شایسته، توانا) تغییر می کنه!

 در این داستان هستر توسط جامعه به عنوان گناهکار قضاوت می شه و مجبورش می کنن لباسی رو تنش کنه که انگشت نمای مردم بشه. تقصیرش چیه: این که قوانین رو زیر پا گذاشته و *** داشته! (تازه شوهره خیانت کرده بوده!!) اون می تونست مثل خیلی های دیگه زیر بار تنبیه مجازات بشه و بذاره که شکست بخوره.شهر و ترک کنه و خودش رو قایم بکنه در عوض ایستاد، مقاومت کرد و با وجود فشار زیادی که روش بود جسارت به خرج داد. اون وجودش و کاری رو که کرده بود انکار نکرد و با شجاعت خودش تونست نشان گناهکاری رو به نشان افتخار تبدیل کنه.

خب حالا اینا چه ربطی به آدام داره؟ مگه آدام چه گناهی مرتکب شده؟!

 آدام در 2009 American Music Awards یک اجرای س*** داشت که محافظه کارا و سنتی ها رو حسابی شوکه کرد!!! (منطور همون که تامی رو بوسید و ...!) خیلی ها بهش اعتراض کردن. درسته که به نظر آمریکایی ها گ ی بودن اشکالی نداره ولی تا وقتی که در ملأعام نباشه چون اون موقع کودکان در معرض خطر قرار دارند!

آدام از اول کار گفت که آقا جون من س*** ام و این رو پنهان نکرد و دیدیم که در AMA یه اجرای *** که مناسب اون آهنگ بود ارائه داد! هیچ گ ی تا به حال این کار رو نکرده بود. و البته تنبیه هم شد، اجراهاش لغو شد، همه رسانه ها بهش حمله کردن و از هر طرف یه داد و بیدادی شنیده می شد!

 ولی از طرفی او حمایت g a y community رو هم داشت. علاوه بر اون Aaron Hicklin هم در Out Magazine آدام رو تشویق کرد. ولی همه اونها متفق القول بودند که "آدام نباید پاش رو خیلی فراتر از مسیری که ما تعیین کردیم بذاره..."

حتا طرفدارای دو آتیشه ی آدام هم از این حرکت خوششون نیومد و بین طرفدارانش بحث و گفتگو هست که بسیاری از اونها این حرکت رو مسخره و خلاف قاعده می دونن. بعضی از طرفداران هم می گن که چیزی که بیشتر از اون "بوسه" اونها رو ناراحت کرده این بوده که آدام روی صحنه "ترسناک"، "مضطرب" و "بدون کنترل" بوده! هر چند در خود آهنگ هم اشاره می شه که" (می تونین کاری رو که می خوام انجام بدم هضم کنین؟! شاید این به نظرتون ناهنجار بیاد!!) چیزی که مشخصه اینه که طرفداران آدام دوست دارن آدام یه مقدار ملایم تر باشه و این آدام اغراق آمیز رو کمتر دوست دارن!

 بعد از اجرای AMA آدام کلی فرصت داشت که به خاطر این کارش معذرت خواهی کنه. می تونست بگه: "معذرت می خوام"، "دیگه تکرار نمی شه" و از این حرفا ... در عوض او از کارش دفاع کرد و گفت که با این کار احساساتش رو نشون داده و منظور آهنگ رو بیان کرده!! او با وقار و احترام جواب واکنش های شدید دوست و دشمن رو داد. او البته گفت که در اون روزها فشار بسیار زیادی رو متحمل شده و حتا نگران بوده که شانسش رو برای موفقیت از دست بده!آدام رو راسته و این چیزیه که همیشه می گه. اون می تونست این مسأله رو مخفی کنه و به کارش ادامه بده. ولی ترجیح داد خودش باشه. وقتی آهنگی اقتضا می کنه آدام هم مطابق با اون اجراش رو انجام می ده.

حالا جریان A چیه؟ آیا منظور ADAM هست؟ یا AMA؟ یا American Idol؟ ...

آره A یعنی ADAM! یعنی: "این منم، من عجیب غریبم!" (آهنگ Whataya Want from Me?). آدام نشون داده که همه کارهاش رو با آگاهی انجام می ده و می دونه چکار می کنه! به جای عذرخواهی و ماستمالی کردن کاری که کرده، در موردش توضیح داد و گفت این بخشی از وجود منه! با حک کردن حرف A قرمز روی کلاه و جلیقه اش، آدام می خواست به ما بگه که از کاری که کرده یا از s e x u a l I t y خودش و از اینکه س***ی باشه شرمنده نیست. A نشان غرور و افتخاره! آدام چیزی رو که بعضی از اون به "گناه و خطا" یاد می کردند گرفت و اون رو توسط کاتالیزور شخصیتی خودش تبدیل به نشان افتخار کرد!  پس اینجور که معلومه A یعنی Adam! منبع:hollywood news

خب حالا اگه میخاین درباره ی ادام بیشتر بدونین به این دو تا ادرسی که میزارم برید...........                                                  .www.adam-lambert.loxblog.com 1.                    www.nima00lambert.blogsky.com 2             نمیدونم چرا ولی من با این 2 تا وب بدجور انس گرفتم (انس؟!!)         bye bye everybody.........



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت14:57---25 تير 1390
در ضمن از دست میترا عصبانی نشو خودم حالشو می گیرم

ملیکا
ساعت14:56---25 تير 1390
آپ جالبی بود راستی من امروز یا فردا آپ جدید میدم که فک کنم خوب باشه

ادریانا
ساعت14:48---25 تير 1390
وبت برعکس ملیسا خیلی باحاله از ملیسا بدم میاد چون همش میگه عشقم جونم<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>راستی اینقدر از اون وب در پیت تعریف نکن خودت خراب میشی
پاسخ:
پاسخ:جانم؟؟؟؟عزیزم ملیسا دوست من.هر کس یه اخلاقی داره.ملیسا اون جوری.من که خوشم میاد ازش.بای بای گلم.......بازم بیا


نگار
ساعت19:25---24 تير 1390
سیلام............................

هانا
ساعت20:36---23 تير 1390
رامینا یکم زود عاشق شدی حیف نیست دوم راهنمایی عاشق بشی
پاسخ:اوووووووووووووووه!من از اون عاشقا نیستم.این جریانش طولانی.حالا شاید بعدا بتون گفتم..................


mitra
ساعت20:16---23 تير 1390
salam:

fek konam khabaret kheily ghadimi bood!
پاسخ:اره خب...................دیگه دیگه!


مهسا
ساعت18:01---23 تير 1390
ممنون از حضورت من لينكت كردم دوست داشتي منو با اسم اسمون ابي لينك كنپاسخ:من قبلا لینکیدمت

mrs.lambert
ساعت17:01---23 تير 1390
واسش میمیری؟میکشمت رامینااااپاسخ:مث برادر واسش میمیرم....خب هر کسی داداش خودش دوس داره...نگران نباش اون سنش به من نمیخوره ملیسا جونم.ادامی مال خودت...مطمئن باش..............
پاسخ:هر چی باشه تو یه کم از من بزرگتری...........قول میدم دیگه از این حرفا نزنم...


mrs.lambert
ساعت13:41---23 تير 1390
سلام عزیزم مرسی داستان خیلی خیلی معرکه ای بود دستت طلا راستی بازم به وبم بیا اره این قالبم باحال تره منتظرتم الان میخوام اپ کنم بیا منتظرتم راستی خیلی نامردی تو هم ؟چرا دیوونه شدی؟
پاسخباشه قول میدم دیگه دیونه نشم.....................بابا کلا دارم میگم دیوونه شدم


هانا
ساعت11:54---23 تير 1390
رامینا یه سربه وب ملیسا بزن لیست متن هاش نبود نگاه کن ببین چه خبره
پاسخ:هیچی نشده.فقط قالب وبش عوض کرده..............................................................................


هانا
ساعت11:46---23 تير 1390
سلام خبرت باحال بود خوشم اومداین داستن که زنه گفتی راست بود یا افسانهپاسخ:من خودم زبان اصلیش خوندم.داستان معروفیه.تا اون جایی که من میدونم واقغیت..

عماد جم
ساعت23:16---22 تير 1390
سلام

یه وقت فکر نکنی آدم الافی هستم نه به خدا

از ChromePlusاین مرورگر استفاده می کنم و اسم وبلاگت رو واسه همیشه گذاشتم روی برگ مرور واسه همین دوست دارم همیشه ببین کی اپ میشی

یه انتقاد:

به قول معرف سخنی که از دل بر آید بر دل نشیند عزیزم بیشتر حرف دل خودت روبزن نه تبلیغ کسی دیگه رو بکن آخه میدونی این جوری یه کم وبلاگت خرتوخر میشه منتظر پست بعدیت هستم
پاسخ:lمرسی از انتقادت ولی من جدی گفتم این دوتا وب خیلی دوست دارم.اخه مشکلش کجاست؟بازم بیا ...............................منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





22 / 4 / 1390برچسب:,

|